29 Januari 2015

Marathon buat kek maltz ^^



Alhamdulillah rezeki tahun baru...dri awal bulan ke hujung bulan ni...kek maltesers saja di buat...dari mini2 ke kek hantaran ♥

Rata2 ode kek maltz ♥♥♥

In shaa Allah satu permulaan baik

Syukur alhamdulillah Ya Allah ♥

23 Januari 2015

Hectic week ^^



Alhamdulillah selesai sudah kursus lanjutan AlQuran yang siti hadiri 5 hari..pgi kursus ptg msuk keja...kepisan rsanya ehe

Alhamdulillah dpt sedikit ilmu dari kursus ni..in shaa Allah nak tambah lagi ilmu berkaitan ni di masa yang lain...kasi org lain peluang jugak selain kita rebut peluang kursus yang lain ^^

Semuanya sporting dlm kursus walaupun berkursus dgn anggota beruniform...ok bah ^^

Bersama berkongsi ilmu, pengalaman dan tunjuk ajar dari ustaz yg sgt pemurah dari segi ilmu agama..u can ask anytg..dpt jawapan panjang lebar ehe..

Syukur satu permulaan baik bagi tahun baru ni..dulu bukan main susah nak dpt 1 kursus ehe...in shaa Allah more to come


Berkatilah Ya Allah kehidupan hambamu ni dlm mencari ilmu yg lebih mendekatiMu Ya Allah..

17 Januari 2015

Berbagi rezeki di ofis ~ alhamdulillah )♥



Wantan goreng berinti ayam, karipap n kopi

Satu perfect untuk bekfas ehe

Happy weekend every1 ♥

16 Januari 2015

Alhamdulillah..mudahan semuanya diberkati



Syukur..kerajaan tani mghulurkan bantuan 50k utk kerajaan msia specially tuk mangsa bah di kelantan dan negeri terbabit

#ilovebrunei

Syukur mudahan negara kita sentiasa dibwah lindunganNya amin

Minta dijauhkan segala bala bencana dan selamatkan sentiasa negara kami Ya Allah...amin ♥

12 Januari 2015

Berbagi rezeki di ofis ♥



Cerita bekfas d ofis ehe...berbagi rezeki sesama ofismate

Alhamdulillah tq ce for roti kwinnya...

Kdg di ofis siti ni, semua berebut nak belanja mkn ehe...tu yg best...

Rezeki jgn ditolak..iya tak ;)

Benda baru di ofis siti ♥



Pencil pelbagai experi muka ni tbali d expo stadium last 2wks ehe

Comei ♥

Juz $1 haha tu yg tbali walhal nak bli tudung..last2 tbli jugak dengan pencil ni sekali ;)

Haha sambil mr lov said 'byk jua pencil d rumah n ofis'

Because ia cute ♥♥♥

11 Januari 2015

Alhamdulillah akhirnya rasa Swee Waffle ♥



Selama ia buka last yr brulah tahun baru ni dpt merasa...asyik tertunda nak merasa walhal dekat je our hse d mgis ehe



Tapi kan, sejuk je waffle yg siti dapat..p oklah dapat merasa intinya yg sedap ♥

Too much aircond kot ehe