15 Oktober 2009

Jawap Tag dari Jojo di MOD

adeh banyanya soalan jo..gerenti nada keja di ofismu ni hehe :)


1) bekas kekasih saya adalah
huh...soklan maut..adalah dulu waktu sekolah huhu..alhamdulillah putus dgn dorang ada hikmah jua,dapat jua jodoh yang terbaik - My Hby

2) saya sedang mendengar...
dgr helikopter di kawasan tempat keja siti n dgr bunyi latihan pancaragam

3) mungkin saya patut
* kurangkan makan hehe almaklum byk open house sebatah ani
* bg vit Rajin...kadg penyakit M selalu datang

4) saya suka
* jalan2 heheheh..tak kira mana
* bercrita dengan hby sebelum tdo..sampai2 tertido huhu

5) sahabat2 baik saya
Ramai kwn..yang rapat, hby siti :)

6) saya tak paham
bnyk menda yang siti x faham mengenai politik & protokol huhu..xde yang guide siti ,iytah nda tau pa2

7) saya kehilangan..
apa erk..tak hilang apa2 yg penting lg ler

8) ramai yg berkata...
ntah ah...apa org cakap kan, pasal zakat x huhu

9) makna nama saya...
x ingat lah :) tpi my dad said ia ambik dari nama momnya untuk siti :)

10) cinta tu adalah...
terlalu subjektif...bagi siti secara peribadi,, cukup sempurna dalam kehidupan

11) disuatu tempat, seseorang sedang..
baca jawapan tag ni heheheheheheheh

12) saya akan cuba..
* jd great cook
* kan pandai serba serbinya

13) Makna SELAMANYA
ABADI............

14) Henpon saya
biasa2 saja...murah2 2...tapi cukup istimewa bagi siti, coz hby balikan pada 6/6/2006 (hehe ingat eh) n yang satu,time 1st elaun siti bali


15) saya paling meluat bila...
* taiming
* sombong

16) Bila saya bangun dr tidur
automatik, kiss hby yang tdo hehe..

17) Party adalah..
sori nda siti minat

18) haiwan yg paling cute pnh saya jumpa
rasanya kucing kot :)

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
budak2 ler..time raya dpt wat collection...kwang2

20) hari ini...
* sampai jua hajat kan makan nasi ayam penyet dibandar
* sampai jua makan kebab untuk lunch :)

21) mlm ini saya akan...
* kan berpayap barang
* plan kan ke komunis, kan liat cd baru

22) saya btl2 inginkan...
* bercuti lagggggiiii

23) bila tgk muka kt cermin pg td...
layu eh mataku ni..rasa mcm nda cukup tido huhu

24) shopping kompleks..
suak banar...specially f sales...suka tia kan bali barang nda fidah2 hehe

bah udah ta tag mu ni jo,ngalih ku menaip eh hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan