02 November 2009

Orderan My Maltesers n My Blueberry Cheese Cake last weekend


My Chezy Brownies :)


Kek Maltzy yang berbentuk Love yang diorder oleh Rohana untuk Bday Hbynya TQ :)


My Maltzy yang menjadi rebutan during weekend time


orderan Half n Full my Maltzy, TQ oll


My Half Blueberry :)


orderan blueberry untuk last weekend


TQ Shuhada di Sengkurong for H Maltesers
TQ Lenny di bunut for H Maltesers
TQ Ryn di rimba for H Maltesers
TQ Yanie Student UNISSA for H Maltesers
TQ Fizah di Jerudong for Half Maltesers & H Blueberry Cheese Cake
TQ Rose di Salambigar for H Blueberry Cheese Cake
TQ Ct Maz di HSBC for H Blueberry Cheese Cake
TQ Suzana for H Maltesers n 1 Chezy Brownies
TQ Rohana for Full Maltesers n 1H Blueberry Cheese Cake
TQ Siti Zuraidah di Lambak Kiri for 3H Maltesers
TQ Joji di Tarap Bau Lumapas for 1F Maltesers
TQ Mimi Diana MOF for 2H Maltesers n 1H Blueberry Cheese Cake
TQ Cgu Dinah di KB for 2F Maltesers
TQ Cgu Ilham di Tutong for 2F Maltesers
TQ Mrs Bebeh di KB for 2H Maltesers n 1H Blueberry Cheese Cake

TQVM semua for order from me :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan