28 Oktober 2009

Hurry 4Half Maltesers n 2 H Cheese Blueberry Left :


My Homemade Blueberry Cake



ok, ni tgal 4 Half left untuk promosi MALTESERS weekend ani coz lebih dari tu ,siti tpaksa reject coz byk demand untuk full Maltesers weekend ani...hehe My Maltesers will jadi Kek Hantaran Tunang..will upload pic nanti..My Maltesers pun dah jadi Kek Birthday since Fizzah dirimba order untuk Bday bfnya, dah ramai asking untuk wat kek Bday..wah...memang sexy kan my maltesers huhu :) more pic to come...MALTESERS Birthday Cake, unik nye...dah x mo kek yang ada cream ke hehe...TQ ye Ain di rimba kerana trust siti dapat mendeko kek hantaran tunang ur sis nanti..

Half Maltesers Cake $14 (4 H Left)
Half Blueberry Cheese Cake $13 ( 2 H Left)

Pls Msg me 7140236
TQ for all support

Tiada ulasan:

Catat Ulasan